Volvo 
Cars 2. září

Pocit bezpečí v den nejistoty

Kampaň za pomalejší první školní den. Volvo coby symbol bezpečí sířilo jednoduché poselství: 2. září jeďte obezřetně, i když to znamená přijet do práce později. Běžela 17 dní a zapojilo se do ní 70 firem z celého Česka. Včetně konkurenční KIA.

img-1
XXX
XXX
XXX

Cílem byla
publicita

Positioning Volva je jednoznačný. Značka je etablovaná v segmentu rodinných vozů. Coby mezinárodní lovebrand je vidět a slyšet. Coby symbol bezpečí hovoří k řidičům z pozice autority. Když potřebovala vymyslet brand awareness kampaň, rozhodli jsme se nechat promluvit spolujezdce – děti.
XXX

Tématem byla nehodovost

Podle statistik je září rizikový měsíc z hlediska nehod. K těm nejzávažnějším dochází v pondělí mezi 7. a 8. ráno. Situaci nepřidávají nervózní rodiče, kteří vezou děti do školy a zároveň spěchají do práce. Řekli jsme si: co kdyby mohli přijet později? Pojďme apelovat nejen na řidiče, ale i na firmy, které se na jejich stresu podílejí.
XXX XXX XXX

Jak jsme
postupovali

  1. Natočili jsme spot s dětmi na téma jízda v autě, připravili s nimi VOLVOmluvenky a radiospot, který běžel vždy od 7 do 9 hodin, tedy v rizikovém čase.
  2. Spustili jsme
    web www.2zari.cz.
  3. Nachystali jsme 360° komunikaci odkazující na web. Na sociálních sítích jsme ji sdružovali pod hashatagem #pocitbezpecivdennejistoty.
  4. Jménem Volva jsme oslovili přední české firmy, aby u svých zaměstnanců 2. září omluvily pozdní příchod.
XXX XXX

Kde byla
kampaň vidět

  • Sociální sítě
  • Kinosál Cinema
    City IMAX
  • Rádio
  • PR články
  • 77 digitálních ploch v rámci ČR
  • Showroom dealerů
  • Volvo partneři
  • Volvo ambasadoři
  • Volvo CRM databáze
XXX XXX
XXX

Výsledky
za 17 dní kampaně

70+1 zapojených firem

Iniciativa Volvo Cars přinesla pozitivní ohlasy ihned po svém spuštění. Během 24 hodin se do ní zapojily desítky firem a zájem každým dnem rostl. Do 2. září jsme evidovali 70 společností, např. Bosch, Canon, Foodora, Ogilvy nebo UniCredit Bank. Sedmdesátou první bylo X Production.

XXX
3 100 000 +

Celkový dosah na platformách Meta, LinkedIn a YouTube, unikátní uživatelé

330

Noví sledující
@volvocarscz na
Instagramu

17 000

Návštěv webu
www.2zari.cz

1 000 000 +

Počet přehrání
alespoň 15 s. videa

XXX XXX
tear

Co
děláme