TCL
Electronics

Představte si, že jste globální TV brand, který prodává v 160+ zemích světa. Vlastníte technologická centra, výrobní závody a držíte pozici dvojky v celosvětovém prodeji televizorů. Vaše zázemí je tak silné, že dokonce vyrábíte i pro konkurenci, což z vás dělá druhého největšího výrobce televizí na světě. Jenže v České republice o vás nikdo neslyšel. Co s tím?

TCL Electronics
TCL Electronics
2020
TCL Electronics
2023

Jak
to
začalo

S TCL Electronics spolupracujeme od června 2019. Značka tehdy vstupovala na český trh. Nepropagovala se a chyběly jí lokální komunikační kanály. Pro české zákazníky byla velkou neznámou a potýkala se s nedůvěrou. Pro nás představovala nepopsaný list papíru.

Kde jsme
po 3 letech
spolupráce

TCL Electronics si v Česku ukrojilo svůj největší evropský market share. Díky tomu jsme se stali leading agency zastřešující komunikační a propagační aktivity v dalších zemích Evropy.

TCL Electronics

Jak jsme
postupovali:

Propojení značky se známými osobnostmi z oblasti kultury a sportu

Ucelená komunikace napříč sociálními sítěmi, e-shopy a prodejnami

Široce vedená PR kampaň s full servisem pro novináře

TCL Electronics
400 000+

Unikátní uživatelé
– průměrný měsíční dosah

200 000

Celkový dosah PR
aktivit za rok 2022

700 000+

Zobrazení příspěvků
– průměrné měsíční imprese

332

Celkový počet
publikovaných článků v médiích za rok 2022

700+

Příspěvky publikované v letech 2019–2022

TCL na
sociálních
sítích
& PR kampaně
na konci
roku 2022

Redakce,
kde už je
TCL doma

Idnes, Ihned, CHIP, AVMania, StereoVideo a FotoVideo. Aktuálně novináři TCL Electronics zařazují mezi TOP TV brandy. Uznávají značku pro její kvalitu a cenu.

3 linie, které
Definovaly
tcl electronics

TCL –
nemá žádné
mouchy

1
Kampaň

Historicky prvním ambasadorem TCL Electronics v Česku se stal Alexandr Hemala. Kampaň zahrnovala 10 spotů, komunikaci na sociálních sítích, materiály pro e-shopy i fyzické prodejny. Jednoduché sdělení, jednoduchá exekutiva, snadno zapamatovatelné hlášky. Kampaň pozitivně přijala veřejnost i profesionální marketéři. V následujících letech Alexandra Hemalu doplnili Pavel Horváth a Tomáš Ujfaluši.

TCL Electronics

Televizory
ideální na
sportovní
přenosy

2
Brand

Od 1. 1. 2020 začala společnost TCL sponzorovat českou fotbalovou reprezentaci. To nám umožnilo usadit ji na trhu jako sportovně zaměřený TV brand, který rozumí potřebám fanoušků.

TCL Electronics

Audio
zážitek
s hvězdami
české scény

3
Sociální sítě

V roce 2021 jsme omezení spojená s pandemií covid-19 využili k tomu, abychom zacílili nová publika. Zprodukovali jsme sérii živých koncertů vysílaných vždy ve čtvrtek na Facebooku a Youtube. Série dostala název Little Friday Session.Vystoupili Mirai Navrátil, Marcell, Lake Malawi, DOMI, Pablos a Thom Artway.

TCL Electronics
21 000+

celkem zobrazení
koncertů na YouTube

383 800+

celkem zobrazení
koncertů na Facebooku

tear

Co
děláme