Představte si, že jste globální TV brand, který prodává v 160+ zemích světa. Vlastníte technologická centra, výrobní závody a držíte pozici dvojky v celosvětovém prodeji televizorů. Vaše zázemí je tak silné, že dokonce vyrábíte i pro konkurenci, což z vás dělá druhého největšího výrobce televizí na světě. Jenže v České republice o vás nikdo neslyšel. Co s tím?
S TCL Electronics spolupracujeme od června 2019. Značka tehdy vstupovala na český trh. Nepropagovala se a chyběly jí lokální komunikační kanály. Pro české zákazníky byla velkou neznámou a potýkala se s nedůvěrou. Pro nás představovala nepopsaný list papíru.
TCL Electronics si v Česku ukrojilo svůj největší evropský market share. Díky tomu jsme se stali leading agency zastřešující komunikační a propagační aktivity v dalších zemích Evropy.
Propojení značky se známými osobnostmi z oblasti kultury a sportu
Ucelená komunikace napříč sociálními sítěmi, e-shopy a prodejnami
Široce vedená PR kampaň s full servisem pro novináře
Unikátní uživatelé
– průměrný měsíční dosah
Celkový dosah PR
aktivit za rok 2022
Zobrazení příspěvků
– průměrné měsíční imprese
Celkový počet
publikovaných článků v médiích za rok 2022
Příspěvky publikované v letech 2019–2022
Idnes, Ihned, CHIP, AVMania, StereoVideo a FotoVideo. Aktuálně novináři TCL Electronics zařazují mezi TOP TV brandy. Uznávají značku pro její kvalitu a cenu.