Tvorba obsahu a strategie pro sociální sítě
Správa a obsah sociálních sítí je často nedílnou součástí strategie marketingové komunikace. Prezentace brandu na Facebooku, Instagramu nebo třeba titktoku se stala podobnou samozřejmostí jako webové stránky. Každá značka hledá balanc mezi grafickými příspěvky, fotkami a videi s postprodukcí a autentickými záběry. Chce to namíchat hezký sociální koktejl, který pro každého chutná trochu jinak. Přidávat svoje tanečky na sociální sítě má svoje výhody, ale i nevýhody. Bez ohledu na to, pro jakou tvorbu obsahu se rozhodnete, musíte sociálním sítím věnovat totiž následnou péči a bez budgetu a správně nastavené kampaně se ztratíte v algoritmové tlačenici. I když je to někdy jedi kurz, chce to odpovídat komentujícím – tedy praktikovat community management, hlídat aktuálnost příspěvků i držet tone of voice komunikace, který si nastavíte na začátku. Sociální sítě ale nabízejí i možnost, jak ukázat vaši značku nebo firmu autenticky a komunikovat se zákazníky přímo a rovnou od nich dostávat zpětnou vazbu. A samostatnou kapitolou je právě nastavení a správa placených kampaní na sociálních sítích. Dávno už jsou totiž pryč časy, kdy jste si vystačili s organickými dosahy a příspěvky je potřeba podporovat budgetem pro lepší cílení a dosah příspěvků.
DEPO, Karlova 7,
614 00 Brno-Maloměřice
a Obřany