Pro společnosti Seyfor jsme se stali partnerem v oblasti vývoje a rozvoje řešení pro webové prezentace. Když je potřeba mít maximální nezávislost editorů na vývojářích a schopnost vytvářet weby jak Baťa cvičky, vyžaduje to již produkt s delším životním cyklem, nikoliv webík s jepičí životností. Jak se to podařilo? Posuďte sami.
Softwarová a konzultační společnost Aquasoft
u nás v roce 2004 poptala webové řešení. Jinak řečeno,
špičkový dodavatel podnikového software na míru hledal
špičkové webaře. O něco později v roce 2014 došlo
k akvizici Aquasoftu a dalších společností – výsledkem
byl IT holding Solitea, později rebrandovaný na Seyfor.
I po zmíněných akvizicích a třech rebrandech jsme stále partnery a dodavateli webového řešení. Jen významně sofistikovanějšího než na počátku. Náš sdílený ekosystém garantuje implementaci jednotné vizuální identity všech webů, které pod Seyfor spadají. Dodaný systém pro správu obsahu (CMS) klientovi umožňuje upravit každou část webů, které díky přehlednému rozhraní zvládne na straně klienta spravovat jediný člověk. Tvorba dalšího webu nebo funkcionality je snazší než kdy dříve. Naše řešení šetří úsilí, čas a tím pádem až 90 % nákladů na tvorbu a správu webů. A řeší i SEO.
Nejprve jsme vytvořili mateřský web společnosti. Na jeho základě vzniklo jádro systému, celkem 140 vizuálních komponent a funkcionality, které jsme začali využívat při tvorbě nových webů holdingu. Navrhli jsme integraci datové vrstvy a analytických nástrojů. Požadavek klienta na novou funkcionalitu pro nás znamená návrh, realizaci, testování a nasazení tohoto prvku. Ten může být vzápětí nasazen napříč všemi weby skupiny. Navrhli jsme funkcionalitu umožňující vytvářet vlastní formuláře, jejich datové provázání s eventy, nebo integraci leadů do Dynamics 365 a HubSpotu.
webů včetně
Seyforu
zemí, ve kterých
je řešení nasazeno
obsahových
komponent
funkcionálních
modulů
úspora při
vývoji nových webů
2. místo
na WEBTOP100 2022,
kategorie UX optimalizace