PPC pro váš brand: strategie, tvorba a správa kampaní
Pépécéčka. Ne náhodou spadají pod online reklamu, je to taky takové čarovné slovo, které toho mnoho umí. Ovšem pouze pokud si tvorbu a správu PPC kampaní opravdu podmaníte a rozumíte jí. PPC specialista nejčastěji na otázku, co to je PPC, odpoví, že se jedná o Pay-Per-Click formu kampaně, která má široké využití v digitálním marketingu na Google Ads, Facebook Ads a dalších. PPC kampaně, neboli "Pay-Per-Click" kampaně, jsou forma online reklamy, při které inzerent platí za každé kliknutí na jeho reklamu. Tento model je široce využíván v digitálním marketingu a je základním prvkem reklamních platforem jako Google Ads, Facebook Ads a dalších. Cílem může být zvýšení prodejů, stejně jako rozšíření povědomí o značce, informování o novinkách. Kvalitní a účinná tvorba PPC v sobě musí spojovat dobrou grafiku, aby zaujala lehce otupělé očko online uživatele, dobré copy a hlavně správné nastavení i cílení. A stejně důležité je i to, kam kampaň povede, protože, stejně jako každá marketingová kampaň, pokud nemá nastavený dobrý cíl, její tvorba i průběžná správa jsou zbytečné. U PPC kampaní je velkou výhodou dobrá měřitelnost výsledků a data, se kterými se dá dále pracovat. Ceníku za správu ppc kampaní se rozhodně bát nemusíte, při správném nastavení se investice mnohonásobně vrátí.
DEPO, Karlova 7,
614 00 Brno-Maloměřice
a Obřany