HELUZ
GROUP

Rodinná společnost HELUZ v roce 2015 patřila mezi 3 největší hráče cihelného průmyslu u nás. Při pohledu na výrobní závody o tom nemohlo být pochyb. Na webu už to bylo horší. Neucelená komunikace, grafika a celkové pojetí působilo dojmem „udělej si sám“. Cihly HELUZ byly v té době vnímány jako levný stavební materiál.

Jak to začalo?

Naše spolupráce se společností HELUZ začala v roce 2016, kdy jsme byli přizváni do výběrového řízení na kampaň s oštěpařkou Barborou Špotákovou. A vyhráli jsme.

Kde jsme teď?

Cihlám HELUZ náleží po necelých deseti letech spolupráce pozice prémiového produktu. Brand jsme od hlavy po paty oblékli do oranžové a vnesli do prostoru nová témata. Mezi ty nejvýraznější patří především jednovrstvá konstrukce. Slogany jako „normální je nezateplovat“ takřka zlidověly. HELUZ se dnes prezentuje jednotnou korporátní identitou, čistým stylem a dlouhodobě vytěžitelnými komunikačními kampaněmi. X Production se pro HELUZ stalo neoddělitelnou součástí a full-servis agenturou.

Tři stěžejní
komunikační
kampaně

woman
  • 2016
  • Kampaň

Špičkový
ve všech
disciplínách

První ambasadorkou HELUZ se stala olympionička Barbora Špotáková, která v kampani vyměnila sportovní náčiní za zednické. Díky obrazovému i slovnímu vtipu se kampaň setkala s vynikající odezvou. Druhý rok spolupráce přinesl kvalitativní skok kupředu.

brick
penguins
  • 2018
  • Kampaň

HELUZ
FAMILY 2IN1

Chytlavý claim „Normální je nezateplovat“ jsme doplnili o neodolatelnou postavičku tučňáka zabaleného v šále. Klíčový vizuál patří cihle s izolací uvnitř. Doplnili jsme jej o edukativní sdělení a podpořili výkonnostním marketingem. Pro děti jsme vyrobili trička s tučňákem. Výsledek? Veřejný prostor se zaplnil tématem jednovrstvé konstrukce a jejími výhodami z hlediska úspor i zdraví.

brick
man
  • 2022
  • Kampaň

S úsměvem
a lehkostí

Připravili jsme kreativu, zajistili herecké obsazení a natočili 13 krátkých reklamních příběhů, které zábavně představují klíčová témata společnosti. Například akustickou cihlu, překlad se stíněním, služby na stavbě nebo lepidlo na suché zdění. Kampaň stála na konfrontaci s jinými typy materiálů a neodborným přístupem. Koncept jsme posléze přenesli na Slovensko a natočili dalších 11 spotů se slovenským obsazením. Videa se objevovala v televizi a on-line.

brick brick

HELUZ na
sítích a v mediích
v roce 2024

1 150+

článků a rozhovorů
zaměřených na obsah

122

inzertních stran
v médiích

790

sledujících
na Instagramu

6 500+

sledujících
na Facebooku

1 000+

sledujících
na YouTube

brick brick

Jak jsme postupovali?

  • Oranžová barva se promítla do nové korporátní identity a logomanuálu, čímž zajistila jednotu komunikace s veřejností.
  • Nový web a výkonnostní online marketing posílily efektivitu kampaní a zajistily lepší dosah značky.
  • Příprava produktových, edukačních a cross-selling kampaní zdůraznila důležitost zákaznického servisu. Zahrnovala také videa a tutoriály na podporu produktů.
  • Soutěže jako HELUZ Dům roku a HELUZ Projekt roku doplnily rozsáhlou mediální strategii s tisíci výstupy a novými fotografiemi.
  • Partnerství s INSPIRELI, spolupráce se školami a ocenění v prestižních žebříčcích podtrhují úspěch značky.
tear

Co
děláme