Rodinná společnost HELUZ v roce 2015 patřila mezi 3 největší hráče cihelného průmyslu u nás. Při pohledu na výrobní závody o tom nemohlo být pochyb. Na webu už to bylo horší. Neucelená komunikace, grafika a celkové pojetí působilo dojmem „udělej si sám“. Cihly HELUZ byly v té době vnímány jako levný stavební materiál.
Naše spolupráce se společností HELUZ začala v roce 2016, kdy jsme byli přizváni do výběrového řízení na kampaň s oštěpařkou Barborou Špotákovou. A vyhráli jsme.
Cihlám HELUZ náleží po necelých deseti letech spolupráce pozice prémiového produktu. Brand jsme od hlavy po paty oblékli do oranžové a vnesli do prostoru nová témata. Mezi ty nejvýraznější patří především jednovrstvá konstrukce. Slogany jako „normální je nezateplovat“ takřka zlidověly. HELUZ se dnes prezentuje jednotnou korporátní identitou, čistým stylem a dlouhodobě vytěžitelnými komunikačními kampaněmi. X Production se pro HELUZ stalo neoddělitelnou součástí a full-servis agenturou.
První ambasadorkou HELUZ se stala olympionička Barbora Špotáková, která v kampani vyměnila sportovní náčiní za zednické. Díky obrazovému i slovnímu vtipu se kampaň setkala s vynikající odezvou. Druhý rok spolupráce přinesl kvalitativní skok kupředu.
Chytlavý claim „Normální je nezateplovat“ jsme doplnili o neodolatelnou postavičku tučňáka zabaleného v šále. Klíčový vizuál patří cihle s izolací uvnitř. Doplnili jsme jej o edukativní sdělení a podpořili výkonnostním marketingem. Pro děti jsme vyrobili trička s tučňákem. Výsledek? Veřejný prostor se zaplnil tématem jednovrstvé konstrukce a jejími výhodami z hlediska úspor i zdraví.
Připravili jsme kreativu, zajistili herecké obsazení a natočili 13 krátkých reklamních příběhů, které zábavně představují klíčová témata společnosti. Například akustickou cihlu, překlad se stíněním, služby na stavbě nebo lepidlo na suché zdění. Kampaň stála na konfrontaci s jinými typy materiálů a neodborným přístupem. Koncept jsme posléze přenesli na Slovensko a natočili dalších 11 spotů se slovenským obsazením. Videa se objevovala v televizi a on-line.
článků a rozhovorů
zaměřených na obsah
inzertních stran
v médiích
sledujících
na Instagramu
sledujících
na Facebooku
sledujících
na YouTube