Obsah & copy

Definice tónu
komunikace

Najděte s námi tone of voice pro vaši značku

Při vytváření strategie marketingové komunikace by tón komunikace měl jít ruku v ruce s jednotným vizuálním stylem. To, jak bude váš brand komunikovat, jaký bude používat jazyk, výrazy, jak moc bude reagovat například na aktuální situaci, do určité míry vymezuje, kdo budou vaši zákazníci. Definice tónu komunikace je důležitá pro tvorbu obsahu, prezentaci online  například na sociálních sítích a měla by se propisovat i do vnitrofiremní komunikace. Tone of voice pomáhá značkám vystupovat z řady, zaujmout tu správnou cílovou skupinu a podpořit brand building.

Naše
reference

Ostatní
kategorie

Změňte nápady
v realitu!

Jméno
Příjmení
E-mail
Společnost
Typ dotazu
Napište nám zprávu zde...
Adresa

DEPO, Karlova 7,
614 00 Brno-Maloměřice
a Obřany

Navigovat